ماساژ چشم

ماساژ زیر چشم چیست و چگونه انجام می شود؟

ماساژ دادن ناحیه ای مثل چشم ها که جزو نواحی حساس هستند و در زیبایی چهره شما خیلی تاثیر دارند نکات مهمی داره که باید به اونها توجه کنید چون درست انجام دادن این ماساژ خیلی مهمه و همینطور اشتباه انجام دادنش در طولانی مدت ممکنه دچار افتادگی پوست شما بشود.

<yoastmark class=

<yoastmark class=

نکات مهم ماساژ ناحیه چشم

اولین نکته ای که توی انجام این ماساژ خیلی مهمه و باید بدونید استفاده از تکنیک های گرما درمانی و سرما درمانی هست که در کنار تکنیک های نوازشی و مالشی خونرسانی رو افزایش میده و از نظر تهریک عصبی باعث میشه که سلولهای پوست شما برای بهبود شرایطشون تحریک بشوند.

دومین نکته مهم هم مهارت انجام تکنیکهای نوازشی و مالشی هست انجام دادن این تکنیک ها هم نکات ظریفی داره که رعایت کردنشون علاوه بر سرعت بخشیدن به بهبود شرایط پوست و بافت ناحیه اطراف چشمها باعث تعغییرات شگرفی توی چهره و زیبایی شما میشه که پیشتر به این نکات می پردازیم.

برای شروع درباره یکی از شایع ترین دلایلی که شما به این ماساژ و تکنیکها نیاز پیدا می کنید می پردازیم. پف زیر چشم ها حتما خیلی پیش اومده که وقتی جلوی آینه میرید پف و یا کبودی زیر چشمهاتون اولین چیزی بوده که دیدید و همیشه برای اینکه از افتادگی پوست زیر چشمتون در سنین بالا جلو گیری کنید آیا دنبال راهکارهای ساده و ارزون هستید که خودتون بتوانید توی خونه پیشگیری یا درمان رو شروع کنید.

<yoastmark class=

 

<yoastmark class=

مراحل انجام ماساژ چشم

شروع ماساژ چشم :  قبل از شروع ماساژ دستها و صورتتون رو کاملا بشورید. از یک آبرسان استفاده کنید و نوک انگشتانتون رو به آبرسان آغشته کنید بعد نک انگشتان رو به آرومی اطراف چشم ها هرکت بدید که آبرسانی به اطراف چشم ها به خوبی انجام بشه. بعد اینکه آبرسان یا کرم دور چشم مخصوص اگه دارید کمی جذب شد به آرومی شروع کنید و با نوک انگشتانتون ضربات ریز و ممتدی به اطراف چشم وارد کنید تا عضلات این ناحیه کمی تحریک  شوند و جریان خون افزایش پیدا کنه.

مرحله دوم کف دستهاتون رو به هم مالش میدهید تا کمی گرم شود و بعد اونهارو به صورت صابت روی چشما قرار میدهید و به آرومی نگه میدارید برای  حدود پنج ثانیه و این کار رو 3 تا 7 مرتبه انجام میدید ( این کار بخشی از گرما درمانی برای بهبود خون رسانی و سلول سازی پوست اطراف چشم ها بسیار مفیده )

مرحله سوم با استفاده از دو قالب یخ کوچیک که میتونید داخل کیسه پلاستیک نرم مثل پلاستسک فریزری بزارید و به آرومی اطراف چشم رو با هاش ماساژ بدید ( این مرحله سرما درمانیه سرما برای انبساط و سفت شدن پوست اطراف چشم خیلی مهمه )  بعد از انجام مراحل قبل به عنوان تکنیک پایانی استفاده می شود و بعد از این تکنیک کار ما تمام شده.

چگونه چشمانی زیبا داشته باشیم؟

در آخر این مقاله هم یکی از مهترین و کاربردی ترین ورزش های عضلات ناحیه چشم ها رو بهتون آموزش میدیم که همواره چشمانتون زیبایی چهره تان رو دو چندان کنه.

یک مداد رو در دست خود مقابل صورت نگه دارید و به نوک آن خیره شوید. همزمان با این کار مداد رو از صورت خود دور و نزدیک کنید به چپ و راست و بالا و پایین حرکت دهید نگاه کردن همواره و در حال حرکت به این مداد باعث می شود که عضلات حرکتی و اطراف چشمانتون تقویت شوند. همواره سلامت باشید.

<yoastmark class=

<yoastmark class=

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *