فیشال

تاثیر فیشال بر کیفیت ،شادابی و جوانسازی پوست

ممکن است بسیاری از افراد از تاثیر فیشال بر کیفیت ،شادابی و جوانسازی پوست اطلاعاتی نداشته باشند. اما باید بگوییم درمان های منظم صورت کثیفی و آلودگی ها را از بین می برد و پوست شما را جوان و بدون لک نگه می دارد. به منظور شادابی و بالا بردن کیفیت پوست، بهترین گزینه انجام فیشال می باشد.

فیشال به مجموعه کارهایی از جمله پاک‌سازی، لایه‌برداری و آب‌رسانی عمیق پوست گفته می شود که به بسته شدن منافذ باز پوست و همینطور سلول های مرده کمک می کند.

ممکن است شما برای تهیه محصولات پوستی با کیفیت، هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنید؛ اما در صورتی که پوست شما به وسیله لایه های مرده پوشیده شود، می تواند اثربخشی محصولات پوستی را کاهش دهد.

حال انجام فیشال های منظم پوست شما را برای جذب محصولات مراقبت از پوست آماده می کند و اثربخشی آنها را به حداکثر می رساند.

فیشال صورت یکی از روش های درمانی و زیبایی عمیق پوست محسوب می شود و تشکیل شده از مراحل مختلفی می باشد. انجام مکرر آن سبب می شود که پوست شما روشن، لطیف و زیبا نسبت به پوست الانتان شود.

مراحل انجام فیشال

  • پاک سازی کامل پوست
  • بخار دادن پوست
  • اصلاح مو و پوست های مرده به وسیله تیغ های مخصوص
  • استفاده از ماسک‌های صورت

همینطور در نظر داشته باشید برای پوست های بیش از حد خشک یا چرب و پوست های دارای منافذ باز، انجام فیشال گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. در نتیجه هنگامی که پوست شما به پاک سازی، لایه برداری، آبرسانی و کلاژن سازی نیاز دارد، بهترین کار انجام فیشال می باشد.

شاید برایتان سوال ایجاد شود که بهترین سن (یا زمان) انجام فیشال چه موقع می باشد؟ در جواب باید بگوییم اگر چه مشکلات پوستی از دوران نوجوانی شروع به نمایان شدن می کنند، اما تعدادی از متخصصان پوست توصیه می کنند که انجام فیشال صورت از سن بیست سالگی به بعد انجام شود.

امروزه به علت رایج شدن انجام فیشال صورت، سبب شده است که انتخاب مجموعه ای حرفه ای در این زمینه کاری دشوار باشد.

مجموعه ماساژ اُم، مجموعه ای است که از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه ماساژ به صورت تخصصی شروع کرده است. خوب است بدانید این مجموعه ارائه دهنده خدماتی دیگر از جمله خدمات پوستی همچون فیشال، خدمات ناخن و مژه و ابرو می باشد.

نکته مهمی که در ارتباط با این مجموعه وجود دارد این است که بر اساس مناسبت های موجود نظیر ولنتاین، عید نوروز و موارد دیگر گیفت کارت هایی را ارئه می دهند که شما می توانید آن ها را به نزدیکان و یا همکارانتان هدیه دهید.

شما با هدیه دادن گیفت کارت مربوط به خدمات فیشال به عزیزانتان می توانید برای آن ها تجربه ای متفاوت رقم بزنید. از طرفی سبب شوید که از پوستی زیبا و شاداب برخوردار شوند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *