ماساژ لاغری فرم دهی

ماساژ لاغری فرم دهی

ماساژ لاغری و فرم دهی ماساژی است که با هدف از بین بردن چربی های اضافه بدن، فرم دادن به بخش های ویژه ای از جسم و از بین بردن سلولیت های موجود در قسمت های خاص همچون ران ها انجام می گیرد. همانطور که می دانید امروزه ماساژهای مختلفی با عناوین گوناگون و برای کاربردهای متفاوتی در مراکز و کلینیک های ماساژ در حال انجام است که کسب اطلاعاتی درباره فواید و کاربردهایشان خالی از لطف نیست. در این مطلب به بررسی ماساژ لاغری و فرم دهی پر طرفدار که هم می تواند روش درمانی جداگانه ای به شمار برود و هم اینکه همراه با شیوه های دیگر درمان برای از بین بردن چاقی موضعی استفاده گردد، خواهیم پرداخت.

 

نخست باید یادآور شد که خودتان را آنگونه که هستید دوست داشته باشید. درست است که تلاش برای به دست آوردن بهترین حالت ظاهری، احساس خوبی را در انسان ایجاد می کند، اما اگر که خود را همانطور که هستید دوست نداشته باشید، هیچ عملی رضایت بخش نخواهد بود.

ماساژ لاغری و فرم دهی ماساژی مناسب، برای تمام افرادی است که می خواهند از شر چربی های جمع شده و موضعی موجود در بخش های مختلف بدن همچون شکم و ران ها در مدت زمانی کوتاه و به آسانی خلاص شوند و بدنی سفت، زیبا و با فرم و استایل مناسب داشته باشند بدون آنکه نیاز باشد ورزش های سخت و طاقت فرسایی را انجام دهند.

در این نوع ماساژ، ماسور با استفاده از تکنیک های خاص و محرک مخصوص که ترکیبی از مالش و فشار است مناطقی که در آن ها چربی تجمع شده است را مورد هدف قرار داده و به تجزیه سلول های چربی و افزایش متابولیسم با استفاده از ماساژ ویژه و روغن های مخصوص کمک می کند.

مزیت های انجام ماساژ لاغری

اگر که ماساژ لاغری به طور مرتب، اصولی و بر اساس برنامه ای دقیق انجام گیرد فواید بسیار خوبی برای بدن خواهد داشت.

  • بیش از هشتاد درصد زنان به دلایل مختلف متابولیکی یا هورمونی سلولیت دارند. اگر چه این امر برای سلامتی مضر نمی باشد اما اگر که زیبایی و ظاهر بدن مهم باشد، انجام ماساژ لاغری و فرم دهی به طرز قابل توجهی ظاهر و پوست بدن را تغییر داده و بهبود می بخشد.
  • این نوع ماساژ به فرم دهی جسم، سفت و صاف شدن پوست کمک می کند.
  • ماساژ لاغری گردش خون را تنظیم نموده و بهبود می بخشد.
  • به کاهش احتباس آب در بدن کمک می کند.
  • از دیگر فواید و مزیت های ماساژ لاغری می توان به مشاهده نتیجه تنها پس از چند جلسه، اشاره کرد. در واقع زمانی که افراد برای لاغری به باشگاه ها مراجعه می کنند، زمان به نسبت طولانی تری را صرف می کنند تا به نتیجه ی مطلوب و دلخواه برسند در حالی که برای ماساژ لاغری و فرم دهی اینگونه نیست.

 

در آخر باید گفت ماساژ درمانی راه حل معجزه آسایی نیست و بدون تغییر در سبک زندگی و رو آوردن به سبک زندگی سالم و اکتیو نمی توان نتیجه ای کاملا رضایت بخش و مطلوب به دست آورد.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *