مانیکور روسی

تفاوت مانیکور معمولی و مانیکور روسی چیست؟

داشتن ناخن های مرتب و منظم، تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و سلامت دستان شما دارد. امروزه با مورد توجه قرار گرفتن انجام امور مربوط به زیبایی از جمله کاشت ناخن، افراد به دنبال روشی هستند تا بدون وارد شدن کوچک ترین آسیب به ناخن هایشان، زیبایی آن ها را افزایش دهند.

در این شرایط مناسب ترین گزینه به منظور زیبا تر کردن ناخن ها، انجام دادن مانیکور می باشد. در ادامه شما را با مفهوم مانیکور و انواع آن آشنا می کنیم.

مانیکور به شیوه ای مراقبتی گفته می شود که برای دست ها صورت می گیرد. مانیکور با به کارگیری از ابزار و مواد مختلف به منظور زیبایی ناخن‌ها و دست‌های شما انجام می شود.

در اصل مانیکور به مجموعه ای از اقدامات از جمله فرم دادن به ناخن‌ها، اصلاح پوست‌های اضافی اطراف ناخن و انجام انواع شیوه درمانی مورد نیاز برای دست گفته می شود.

انجام این شیوه به این صورت می باشد که ابتدا ناخن ها را مرتب و کوتاه و سپس فرم مورد نظر روی ناخن پیاده سازی می شود.

سپس کوتیکول‌های ناخن عقب داده شده ودر مرحله بعدی نسبت به برداشتن پوست‌های اضافی اطراف ناخن اقدام می شود.

انجام مانیکور به دو دسته اصلی مانیکور خشک و مانیکور خیس تقسیم بندی می شود. در ادامه به توضیح این دو دسته اصلی می پردازیم.

مانیکور مرطوب

 این نوع که به مانیکور خیس هم معروف می باشد که برای انجام این شیوه ابتدا برای آماده سازی دست، از آب گرم استفاده می شود.

خوب است بدانید که درانجام این شیوه، تمام مدت دست شما داخل آب قرار دارد و همین مسئله سبب می شود شادابی و طراوات از دست رفته دست، مجدد به آن برگردد.

انجام این شیوه بایستی با رعایت کامل بهداشت صورت گیرد؛ درغیر این صورت احتمال ایجاد قارچ وجود دارد.

مانیکور خشک

برای انجام این شیوه آب مورد استفاده قرار نمی گیرد. مانیکور خشک نیز مانند شیوه قبلی به منظور درست کردن فرم ناخن ها به کار گرفته می شود با این تفاوت که بدون آب و در حالت خشک صورت می گیرد.

این شیوه مناسب افرادی می باشد که از ناخن های نرم و شکننده و یا پوستی خشک برخوردار هستند. حتی این احتمال وجود دارد که در معرض آب قرار گرفتن، خشک شدن آن را تشدید کند.

در این شیوه دو متد وجود دارد که با عنوان مانیکور روسی و مانیکور معمولی مطرح می شوند، تفاوت این دو متد در ابزار های مورد استفاده و همینطور عملکرد آن ها می باشد.

پدیکور روسی

پدیکور روسی

 تفاوت مانیکور معمولی و مانیکور روسی

مانیکور روسی:

در این مانیکور به منظور برداشتن کوتیکول از سوهان برقی استفاده می شود. نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است به علت اینکه در این شیوه از سوهان برقی استفاده می شود، در نتیجه باید به وسیله افرادی که در این زمینه دارای تخصص و مهارت هستند، انجام شود.

مانیکور معمولی:

در این شیوه دیگر نیاز به دستگاه های پیچیده ای نظیر سوهان برقی نمی باشد. در صورتی که قصد دارید ناخن های خود را مانیکور کنید می توانید این شیوه را در منزل مورد استفاده قرار دهید.

برای انجام مانیکور معمولی به ابزاری از جمله سوهان دستی، نیپر و پوشر نیاز دارید. شما می توانید در منزل جهت اصلاح فرم ناخن های خود این شیوه را به کار ببرید.

در نتیجه بر اساس شرایط خود می توانید یکی از شیوه های مانیکور ذکر شده در بالا را برگزینید و نسبت به انجام آن اقدام نمایید.

 

 

انجام خدمات مانیکور و پدیکور و کفسابی ویژه خانم ها و آقایان بصورت تخصصی در سالن ماساژ اُم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *