ماساژ فوت رفلکسولوژی

ماساژ فوت رفلکسولوژی

شاید همه این را شنیده باشیم که پا قلب دوم ماست ، بعضی شاید این را با سلول سلول بدنشان حس کرده اند.

احتمالا همه ما در محل کار یا زندگی خود ساعت های طولانی و شلوغی را می گذرانیم ، شاید مجبوریم که برای طولانی مدت راه برویم و یا سر پا بمانیم ، تجربه مشترک همه ما درد و خستگی در پاهایمان است. این درد فقط به همین عضو محدود نمیشود ، شاید برای شما هم پیش آمده که با این مشکل کم حوصله تر بوده اید و عصبانیت خود را سر دیگران خالی کرده اید.

ماساژ فوت رفلکسولوژی از نامش مشخص است چه هدفی را دنبال میکند ، ماساژی برای سلامت پا.

پا به واسطه وجود چندین سامانه عصبی و ارتباط با سایر نقاط بدن ، مقصد جذابی برای اجرای ماساژ میباشد. به طور کلی با این ماساژ شما به جنگ کمر درد و استرس و اضطراب رفته و میتوانید از آنها پیشگیری نمایید.

 

فواید ماساژ فوت رفلکسولوژی

مطالعاتی در سال های پیش این نتیجه را منعکس کرده که نشانه های بیماری های عضلانی در افرادی که به شکل متوسط هر هفته یکبار این ماساژ را امتحان کرده اند ، کمتر از سایرین وجود داشته.

در سال 2014 هم طی تحقیقاتی ، محققان به این نتیجه دست یافتند که حتی افرادی که ارتباطی با ورزش روزانه نداشته اما به فوت رفلکسولوژی پرداخته اند ، سلامتی قابل قبولی داشته اند.

علاوه بر اینها ماساژ فوت به کاهش پا و کمر درد منتج میشود. معمولا افرادی که این ماساژ را امتحان کرده اند نگرانی های کمتری نسبت به قبل داشته اند. جدای از آن اگر خواب خوبی را ندارید هم میتوانید به سراغ این ماساژ بروید. در بعضی کیس های پزشکی ، پزشک معالج به افرادی که اختلال خواب دارند، این ماساژ را پیشنهاد میکند!

یکی از مهمترین فایده های ماساژ فوت افزایش گردش خون است که میتواند بعد از یک روز با کفش های خسته کننده و تنگ، جذاب باشد.

 

نکاتی در ارتباط با ماساژ فوت رفلکسولوژی

این ماساژ که تاریخچه ای باستانی در شرق آسیا دارد ، بعضا با روغن ای گیاهی هم انجام میشود. در این حالت فرد ماساژور با روغن هایی تا زیر زانوی فرد را آغشته کرده و به انجام این ماساژ می پردازند.

ماساژ فوت رفلکسولوژی ، ماساژی است که میتوان شخصا یا با کمک اعضای خانواده خود انجام داد و الزامی به حضور یک ماساژ ور حرفه ای وجود ندارد.

در انتهای باید گفت که شاید برای کسانی که نسبت به لمس شدن پاهایشان حساسیت دارند این ماساژ دشوار باشد. شما باید رفته رفته و با تایم های پایین توسط اقوام آماده شوید تا اگر با ماساژور ارتباط داشتید واکنش عجیبی نداشته باشید.

 

 

تاریخچه ماساژ را نمی دانید؟ این مطلب را بخوانید

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *