ماساژ شکلات

ماساژ شکلات

شکلات ماده غذایی پرطرفداری است که ریشه آن به کاکائو باز میگردد. این ماده انرژی زا درسالیان اخیر از یک خوردنی فراتر رفته و تبدیل به ماده ای زمینه برای انجام ماساژ شده.

این ماساژ یکی از لوکس ترین و گران ترین خدمات مرتبط با ماساژ است که مدتی است طرفداران خاص خودش را علی رغم قیمت بالایش پیدا کرده.

به طور کلی در ماساژ شکلات و با استفاده از انواع خاصی از شکلات مایع و حرکات دست تراپیست روی بدن فرد صورت اتفاق میافتد. عده زیادی هم نظرند که جذب کافئین شکلات توسط بدن انرژی تازه ای به بدن تزریق میکند.

این ماساژ پیشنهاد فوق العاده ای برای بهبودی وضعیت پوست افراد است.

فواید ماساژ شکلات

بالاتر ذکر کردم که ماساژ شکلات برای جوانسازی پوست ایده آل است، خطوط و چین و چروک نقاط بدن نیز با کافئین موجود در شکلات ترمیم میشود.

برای آقایانی که با پوست زبر خود در زانو ، آرنج و یا دست مشکل دارند این گزینه پیشنهاد خوبیست چرا که به افزایش ماهیچه های الاستین و کلاژن منتهی میشود.

در طی فرایند ماساژ با تنفس بوی جذاب شکلات مایع ، میتوانید روی آرامش اعصاب خود پس آن حساب باز کنید. تراپیست ها و همینطور کسانی که ماساژ شکلات را تجربه کرده اند متفق القول هستند که این امر تجربه افراد را دگرگون ساخته.

اگر درکنار موارد قبلی به مقداری چربی سوی هم نیاز دارید ، این ماساژ همه کاره کمک کننده خواهد بود.

نهایتا هم آنکه مواد آنتی اکسیدان موجود در شکلات به بهبود فعالیت قلب کمک خواهد کرد.

نکات ماساژ شکلات

در انجام این ماساژ  فقط بعضی از شکلات های مایع بدرد شما خواهد خورد ، پس مطمئن شوید هر شکلات بدردنخوری در این مورد استفاده نشود.

ماساژ شکلات یک اثر هنری روی پوست خواهد بود ، اگر مایل به دیدن تصاویری از آن هستید قطعا به شما پیشنهاد میکنم در اینترنت جست و جو کنید.

در ماساژ شکلات حرکات تقریبا شبیه به ماساژ های شمع است که حرکات تراپیست معدود خواهد بود.

اگر نسبت به ریخته شدن مایعی روی بدن خود وسواس دارید اصلا به این مورد فکر هم نکنید!

نسبت به حرفه ای بودن تراپیست اطمینان حاصل کنید ، اگر ماساژور طی ماساژ شکلات حرفه ای نباشد چه بسا که از سایر ماساژ هم بیشتر آسیب بزند.

به افرادی که از داروهای رقیق کننده استفاده میکنند و افرادی که به وسیله پزشک از انجام ماساژ منع شده اند هم اکیدا توصیه میکنم که از این مورد اجتناب کنند.