سنگ بیان (Bian Stone)چیست؟

اگر شما هم شبیه من هستید، احتمالاً «Bian Stone» را نمی‌شناسید و حتی هرگز نشنیده‌اید. با این حال، این سنگ در چین باستان به دلیل فواید درمانی آن بسیار محبوب است.

افسانه ها حاکی از آن است که سنگ Bian – سنگی شفابخش که هزاران سال در طب سنتی چینی استفاده می شد، ریشه در یک برخورد کیهانی در چین باستان دارد. بر اساس فولکلور، شهاب سنگی به کنار کوه برخورد کرد و انفجار حاصل، ترکیب خاصی از سنگ و مواد معدنی با پتانسیل بالا برای شفا ایجاد کرد.

اگرچه ممکن است این داستانی باورنکردنی به نظر برسد، اما نمی‌توانیم مزایای سنگ Bian را انکار کنیم، زیرا تحقیقات علمی انجام شده توسط آکادمی علوم چین مزایای متعدد این سنگ را نشان داده است.

امروزه، سنگ های بیان اغلب در ماساژ سنگ داغ مورد استفاده قرار می گیرند، و اگر بخواهید ماساژ سنگ داغ خود را در خانه داشته باشید، ما راه حل عالی را داریم! با طیف وسیعی از محصولات سنگ بیان Bian ما، می توانید از این ماساژ در هر کجا و در هر زمان لذت ببرید!

آیا میدانستید…

سنگ بیان اولین تکنیک در میان چهار روش اصلی پزشکی باستانی “امپراتور زرد” است و می توان آن را مادر درمان معروف طب سوزنی دانست. در گذشته از سنگ های بیان به عنوان سنگ های نوک تیز گرم شده به جای سوزن های طب سوزنی در درمان کمردرد و گردن درد استفاده می شد.

علم سنگ بیان

گفته می‌شود که سنگ Bian ضربان‌های اولتراسوند، اشعه‌های مادون قرمز دور و یون‌های منفی از خود ساطع می‌کند که همگی به‌خاطر اثرات آنتی‌اکسیدانی و ضد پیری‌شان بر روی سلول‌ها و DNA ما شناخته شده‌اند. حاوی بیش از 40 ماده معدنی شناخته شده برای سلامت کلی است.

اعتقاد بر این است که خواص حرارتی خوب Bian-stone را به ماده ای مفید با عملکردهای فیزیوتراپی عالی برای ساخت ابزارهای طب سوزنی و طب سوزنی برای تحریک گردش خون و آرامش عضلات و مفاصل تبدیل می کند.

با گرم شدن، مشخص شد که بین سنگ می تواند گردش انرژی را تسهیل کند و جریان خون را در بدن انسان تحریک کند، بنابراین عملکرد گردش خون و افزایش انرژی را دارد.

هنگامی که تحت آزمایش تشعشع مادون قرمز دور قرار می گیرد، تابش چنین پرتوهایی از سنگ بینا به طور قابل توجهی بالا است، که نشان دهنده عملکرد تابش حرارتی خوب آن در محدوده طول موج مادون قرمز دور 8-14 میکرومتر است. در نتیجه، مشخص شد که سنگ Bian، با گسیل مادون قرمز دور عمودی تا 0.923 در ناحیه طیفی 8-14 میکرومتر است.

به بیان ساده، سنگ Bian قادر است مریدین‌ها را هدایت کند، فعالیت خون را تحریک کند، سکون خون را از بین ببرد و گردش خون را در بدن انسان تنظیم کند، که عمدتاً مدیون قابلیت انتشار حرارتی عالی آن است. موارد فوق همه طبق مطالعه انجام شده توسط آکادمی علوم چین بود.

فواید سنگ Bian طب سنتی چینی معتقد است که درد نشانه انسداد مریدین است و ایستایی خون عامل مهمی در ایجاد بیماری های دردناک است. تفنگ ماساژ ما نه تنها با عملکرد گرم خود می تواند به رفع انسداد مریدین کمک کند، بلکه می تواند جریان خون بهتری را برای کاهش درد ایجاد کند.

تسکین درد کمر و گردن سنگ Bian در چین باستان برای کمک به کاهش مشکلات کمر و گردن به دلیل خواص درمانی این سنگ استفاده می شد. چند هزار سال بعد، ما در حال بازگرداندن این سنگ شفابخش هستیم تا به کاهش درد افراد مبتلا به مشکلات کمر یا گردن کمک کنیم.

“چی” را در بدن شما حرکت می دهد وقتی سنگ با پوست شما تماس می گیرد، اصطکاک پالس های اولتراسونیک تولید می کند که به حرکت “چی” در بدن شما کمک می کند. این امر “چی” را در بدن شما تنظیم می کند و جریان خون بهتر را برای خلاص شدن از شر سموم در بدن شما افزایش می دهد. طبق طب سنتی چینی، مشکلی در قسمت خاصی از بدن شما باعث ایجاد مشکلاتی در کل بدن می شود. با داشتن جریان «چی» بهتر و سموم کمتر، به طور کلی احساس بهتری و انرژی بیشتری خواهید داشت.

 

نقاط مریدین بدن

نقاط مریدین بدن

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *