اثبات علمی خواص درمانی سنگ بیان bianstone

در این مقاله قصد داریم به اثبات علمی خواص درمانی سنگ بیان bianstone بپردازیم.

در طیف الکترومغناطیسی، محدوده معینی کمتر از 0.75 میکرومتر، ناحیه مادون قرمز نامیده می شود که با چشم غیرمسلح قابل تشخیص نیست، اما می توان آن را با ابزار ثبت کرد. طبقه بندی خاص مادون قرمز به شرح زیر است:

همه مواد می توانند پرتوهای مادون قرمز را آزاد کنند و طول موج مادون قرمز توسط ماده فی نفسه تعیین می شود. با این حال، طول موج مادون قرمز مفید برای افراد تقریباً بین 7میکرومتر تا 20میکرومتر است. بنابراین، انتخاب ابزار و لوازم جانبی ساخته شده از مواد مفید برای سلامتی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. تنها از این طریق است که می توانیم با تلاش اندک در درمان پزشکی و مراقبت های بهداشتی حداکثر نتایج را به دست آوریم.

طول موج

طول موج

ویژگی‌های سنجش مادون قرمز از راه دور سیبین سنگ بیان

پس از مطالعه طول موج انواع مختلف سنگ ها، مشخص گردید که سنگ بیان تنها نوعی است که می تواند چگالی انرژی مادون قرمز سطح بالایی را در زمانی که طول موج آن به 15 میکرومتر می رسد حفظ کند، در حالی که انواع دیگر درجات مختلفی از کاهش را در شرایط مشابه نشان می دهند.

مطالعات بیشتر نشان می دهد که سنگ بیان می تواند دمای بدن را با انتشار مادون قرمز دور افزایش دهد. و بر اساس این کشف است که سنگ بیان به عنوان یک ابزار پزشکی مفید توسعه یافته است.

این طرح آزمایشی مقطعی قصد دارد اثر سنگ بیان را بر دمای بدن پیدا کند. در این تحقیقات از تصویرگر حرارتی مادون قرمز برای اندازه گیری دمای بدن 13 نفر استفاده شده است. در ابتدای آزمایش، نفرات به آرامی در یک اتاق نشستند و دمای قسمت خاصی از بدن آنها اندازه گیری شد. پنج دقیقه بعد، دمای همان قسمت بدن دوباره اندازه گیری شد. با مقایسه این دو گروه از داده ها، هیچ تفاوت آماری پیدا نشد، که نشان داد دمای قسمت اندازه گیری شده بدن پایدار است. در بخش دوم آزمایش، محققان یک سنگ بیان را تقریباً یک سانتی‌متر از پوست افراد قرار دادند. و پس از گرفتن مجدد دما، میانگین 1 درجه سانتیگراد افزایش دمای بدن (بین 0.5 تا 2 درجه سانتیگراد) مشاهده شد. (افزایش دما از فردی به فرد دیگر متفاوت است.) اما نتایج کلی این بررسی این نشان داد که پراکندگی مادون قرمز سنگ بیان می تواند به طور موثر دمای بدن را افزایش دهد، در نتیجه گردش خون بدن را بهبود می بخشد و به بهبودی سریع کمک می کند.

 

اثرات مادون قرمز بسیار دور سیبین سنگ بیان

  1. می تواند فعال شدن مولکول های آب و جذب اکسیژن در بدن را افزایش دهد. اشعه مادون قرمز می تواند با مولکول های آب طنین انداز شود و آن را به یک مولکول مستقل اکسیژن تبدیل و مولکول های هیدروژن را جدا کند و با انجام این کار درصد اکسیژن را در بدن افزایش داده و روند پیری را کاهش دهد.
  2. می تواند دستگاه گوارش و تنفس را بهبود بخشد. مولکول‌های مستقل آب می‌توانند آزادانه در سلول‌های بدن عبور کنند و با رزونانس گرما ایجاد کنند که باعث می‌شود دمای زیر پوست کمی افزایش یابد و منجر به گردش خون بهتر و باز شدن رگ‌های عروقی شود. هر چه رگ های خونی بیشتر باز شوند، فشار کمتری بر قلب احساس می شود و مولکول مستقل آب نیز تغذیه بهتری برای سلول های بدن فراهم می کند و متابولیسم ما را بهبود می بخشد. این یعنی بدنی که بهتر تغذیه و تمیز شود.
  3. تعادل PH: اشعه مادون قرمز می تواند خون را تصفیه کرده و PH بدن ما را متعادل کند و از بیماری های ناشی از عدم تعادل PH مانند درد در مفاصل جلوگیری کند.

 

 

سنگ بیان همچنین دارای طیف تابش مادون قرمز بسیار گسترده ای در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در درمان مادون قرمز است. انرژی ارتعاشی آن می تواند اندام های داخلی را گرم کند، سموم و فلزات سنگین و سلولیت را کاهش دهد و همچنین می تواند باعث پاکسازی و جوانسازی پوست شود.

پارامترهای تست اولتراسونیک سیبین سنگ بیان

اصطکاک بین بدن و هر نوع ماده ای می تواند پالس های اولتراسونیک ایجاد کند، اما تعداد و فرکانس پالس های اولتراسونیک متفاوت است. در جدول زیر میانگین تعداد پالس های اولتراسونیک تولید شده توسط ابزارهای دال شکل ساخته شده از مواد مختلف که پشت دست را خراش می دهند ذکر شده است.

اثبات علمی امواج التراسونیک

اثبات علمی امواج التراسونیک

تحقیقات نشان می دهد که ریز عروق انتهای عصب را می توان با فشار مستقیم سنگ بیان به بدن انسان تحریک کرد که منجر به یک اثر تحریکی می شود. با اندازه گیری میزان دی اکسید کربن آزاد شده توسط پوست، مشخص می شود که وقتی سنگ بیان به بدن فشار داده می شود، متابولیسم بهبود می یابد. پالس های اولتراسونیک می توانند به بدن در مبارزه با التهاب کمک کنند، گردش خون را افزایش دهند و بافت های فیبروتیک را پس از آسیب نرم کنند و میکروسیرکولاسیون بدن را بهبود بخشند. تحقیقات همچنین نشان می دهد که درمان با سنگ بیان می تواند متابولیسم نقاط مریدین را ارتقا دهد.

پالس های اولتراسونیک با فرکانس 20 هزار تا 2 میلیون هرتز به طور مداوم از سنگ بیان ساطع می شود. نبض می تواند به گردش خون کمک کند، با حل کردن گرفتگی در خون، سلول های ایمنی خفته در بدن شما را فعال می کند و با انجام آن، سلامتی و ساختار شما می تواند جوان سازی کل نگر داشته باشد. بنابراین زیبایی سنگ جادویی این است که به راحتی استفاده می شود.

 

درمانی سبز و بدون درد که از هرگونه سوزن، عوارض ناشی از داروی نادرست و هرگونه آلرژی و هر کابوس بالینی که بتوانید تصور کنید، عاری است.

 

امواج مافوق صوت که از سنگ شفا دهنده بیان ساطع می شود اثرات درمانی زیر را بر بدن شما دارد

  • اثرات ماساژ: اثر ماساژ می تواند باعث ایجاد ارتعاش بسیار دقیق در سلول های بدن شود و با این کار بدن شما را جوان کند. همچنین اثرات ماساژ می تواند سلول های ایمنی خفته در پشت را بیدار کند و سیستم ایمنی را و قوی تر کند.
  • اثرات گرمایی: گرمای جذب شده توسط بدن ما از سنگ بیان می‌تواند گردش خون ما را سریع‌تر کند و این مزیت را در تسکین دردها و حمله‌ها و بهبود متابولیسم ما داشته باشد.
  • اثرات بیولوژیکی: امواج اولتراسونیک می تواند منجر به برخی واکنش های شیمیایی در بدن ما شود و برخی از آنزیم ها را فعال کند و در نتیجه محیط متابولیسم ما را در سطح مولکولی بهبود بخشد.
  • اثرات تسکین دهنده اعصاب: اعصاب ما به امواج اولتراسونیک حساس هستند. دوزهای کمی از امواج مافوق صوت می تواند اثرات آرام بخشی بر روی سیستم ما داشته باشد و بنابراین دردهای بدن را متوقف می کند.
  • سایر اثرات مفید: تقویت حرکت روده، و بهبود هضم، کمک به گردش خون کلیوی و …

ساختار میکروکریستالی سیبین سنگ بیان

ساختار ریز کریستالی سنگ یک کریستال کلسیتی با اندازه کمتر از 0.03 میلی متر با بافت ظریف است که سیبین سنگ بیان را تبدیل به سنگی بسیار ابریشمی و صاف میکند. به طوری که با لمس سنگ احساس راحتی می کنید. بنابراین استفاده از آن برای خراشیدن و ماساژ مستقیم بدن یا صورت بدون استفاده از روغن بسیار ایمن است.

 

میدان انرژی عجیب و سایر عوامل ناشناخته

سنگ سیبین بیان دارای میدان انرژی عجیب و عوامل ناشناخته دیگری است که به کارایی سنگ بیان نیز کمک می کند. در سرچشمه منطقه سنگی بیان، بسیاری از مردم متوجه مارها و حیوانات شده اند که احتمالاً به دلیل فروسرخ از استراحت بر روی سنگ لذت می برند.

 

فراوانی یونهای منفی هنگام مالش به بدن

سیبین سنگ بیان وقتی روی پوست مالیده می شود یون های منفی تولید می کند.

 

منشا سنگ بیان – مادر طب سوزنی مدرن

Bian در فرهنگ لغت چینی به معنای فشار دادن روی پوست با سوزن سنگی برای درمان بیماری است. به دلیل فرسودگی مواد سنگی برای ساخت ابزارهای سنگ بیان، سنگ درمانی بیان پس از سلسله هان شرقی (25-220) در کتاب های تاریخی ناپدید شد. 65 میلیون سال پیش یک شهاب سنگ عظیم به منطقه شرقی چین برخورد کرد و منفجر شد که باعث شد سنگ آهک کنده شده و در هوا شناور شود. تحت دما و فشار بالا، سنگ آهک و مواد بین ستاره ای متقابلاً نفوذ کرده و سپس فرود آمدند تا سنگ پوکه سیبین را تشکیل دهند.

 

ویژگی های سنگ سیبین پوکه بیان

  • ایمن برای استفاده: بخش مرجع آزمایش شده است که هیچ عارضه جانبی پس از استفاده از سنگ بیان وجود ندارد.
  • ترکیب: بیش از چهل نوع عناصر کمیاب و مواد معدنی و بیش از بیست نوع عناصر ضد پیری مانند Sr، Ti، کروم، منگنز، روی، کلسیم، آهن، P، K و Na در این سنگ وجود دارد.
  • اشعه مادون قرمز دور بسیار طولانی: سنگ سیبین دارای باند فرکانس گسترده ای از تابش مادون قرمز است، طول موج تا 16-20 میکرومتر است، طولانی ترین پرتو مادون قرمز مادون قرمز موجود در سنگ ها.
  • امواج مافوق صوت بسیار بالا: مؤسسه فیزیک دولتی لرزه نگاری با آزمایش اولتراسونیک دریافت که وقتی بدن خود را با سنگ بیان مالش می دهید، پوکه سیبین می تواند 2 تا 2000 هزار هرتز از 3708 پالس اولتراسونیک تولید کند
  • ساختار ریز کریستالی: توسط کلسیت میکرو کریستالی در حدود 0.03 میلی متر تشکیل شده است که هنگام لمس کردن، صاف و ابریشمی است.

 

چرا سنگ بیان عملکرد مهار رشد سلول های سرطانی را دارد؟

طب مدرن ثابت کرده است که سلول های سرطانی را می توان با امواج اولتراسونیک مهار کرد. سنگ سیبین بین خود حاوی پالس اولتراسونیک طبیعی فراوانی است که عملکرد مهار رشد سلول های سرطانی را دارد.

 

چه کسی برای سنگ درمانی بیان مناسب است؟

  • افرادی که می خواهند مواد زائد بدن را تخلیه و محیط درونی بدن را پاکسازی کنند.
  • افرادی که می خواهند سلامت خود را حفظ کنند و وزن خود را کاهش دهند.
  • افرادی که می خواهند ایمنی بدن را تقویت کنند و فیزیک بدن را بهبود بخشند.
  • فردی که می خواهد کمردرد، اومالژی، نورالژی، بی خوابی، کار زیاد، یبوست، یخ زدگی دست و پا، اختلال روانی را بهبود بخشد.

 

سنگ درمانی بیان در کدام بیماری کارایی آشکار دارد؟

تسریع گردش خون باعث افزایش محتوای اکسیژن و افزایش سیتواکتیو می شود و در موارد زیر مفید است.

کمردرد، اومالژی، نورالژی، بی خوابی، کار بیش از حد، یبوست، یخ زدگی دست و پا، اختلال روانی، میکروسیرکولاسیون ضعیف، زنیا مردان، سیکلوماستوپاتی و بیماری های زنان، بهبود بی خوابی و اختلالات روانی. همچنین گرما و سم را در بدن انسان از بین می برد و چربی های غیر ضروری را برای تناسب اندام حذف می کند. درمان سردرد، سرگیجه، نزدیک بینی، سوء تغذیه، سرفه چانه، بیماری پوستی، هپتوز و خون بالا. بهبود دیابت و عواقب ترومبوز مغزی از دیگر فواید این سنگ هستند.

 

یک سنگ بیان خام و صیغل داده نشده

سنگ‌های اصلی سیبین بیان، تخته‌هایی از بلوک سنگ پوکه هستند که بر روی سطح زمین پراکنده شده‌اند که بر اساس تئوری یین یانگ، آن را به یک سنگ واقعاً «یانگ» تبدیل می‌کند، در حالی که سایر سنگ‌های تقلبی، سنگ‌های «یینگ» هستند که در زیر زمین مدفون شده‌اند.

این سنگ دارای یک لایه پوست در بالا و همچنین پایین با رنگ مخلوط قهوه ای، زرد یا قرمز است.

سنگ خام

سنگ خام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *